Inauguració del Màster en Genètica, Física i Química Forense 2017-2018

Del 17 d'octubre al 17 d'octubre de 2018

El dia 16 d'octubre de 2017 a les 17.00 h al Paranimf de la URV ha tingut lloc l'acte d'inauguració oficial del Màster en Genètica, Física i Química Forense 2017-2018, que va ser presidit pel rector de la URV.

La conferència inaugural amb el títol "Estructura i Organització dels laboratoris forenses a la Policia Científica" ha anat a càrrec del Sr. Daniel Martínez Ortega, Inspector Sotscap de la Divisió de Policia Científica del Cos de Mossos d'Esquadra, Generalitat de Catalunya.

Durant el transcurs de l'acte er un reconeixement a les entitats col·laboradores amb el màster: la Divisió de Policia Científica i Divisió de Trànsit del Cos de Mossos d'Esquadra, l'Institut de Medicina Legal i Ciències Forenses de Catalunya i el Instituto Nacional de Toxicología y Ciencias Forenses.

La inauguració oficial del màster

Els reconeixements per a les entitats col·laboradores

El conferenciant, el Sr. Daniel Martínez