Universitat Rovira i Virgili

Karen Martí, titulada del Màster en Genètica, Física i Química Forense, imparteix una ponència sobre la investigació d’incendis

Facultat de Química. Edifici N1. C/ Marcel·lí Domingo, 1 - 43007 Tarragona

Karen Martí Torres, titulada de la primera promoció del Màster en Genètica, Física i Química Forense, ha impartit la ponència "Investigació d'Incendis, Un camp de les ciències forenses no mèdiques" dins de l'assignatura Química Forense del màster.

Actualment, Karen Martí treballa en el peritatge d'incendis a l'empresa Oficina Técnica de Ingenieria Forense S. L. a més d'estar realitzant la seva tesi doctoral. A la ponència ha explicat com es detecten els focus d'un incendi, remarcant els errors que no s'han de cometre, la importància de la inspecció dels materials, la posició de portes i forrellats després d'un incendi, possibles causes, a més de treballar diversos casos pràctics.